ΟΛΑ ΣΚΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΙΚΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΟ ΜΗΤΕΡΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΜΑΘΙΑΣ-laikoyra.gr ΒΕΡΟΙΑ ΝΑΟΥΣΑ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ-ΛΑΪΚΟΥΡΑ-ΝΕWS f

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΜΑΘΙΑΣ-laikoyra.gr ΒΕΡΟΙΑ ΝΑΟΥΣΑ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ-ΛΑΪΚΟΥΡΑ-ΝΕWS

email:meliomixa@gmail.com Όλα όσα συμβαίνουν στην Ημαθία Τηλέφωνο¨6908469429

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Post Top Ad

}

Τετάρτη 1 Απριλίου 2009

ΟΛΑ ΣΚΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΙΚΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΟ ΜΗΤΕΡΑ

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Σήμερα πήγα το παιδί μου στο ΙΚΑ Βέροιας να το κάνω το καθορισμένο εμβόλιο και να σας πω ότι το πήρα και από το σχολειό , και όταν έφτασα στο ΙΚΑ Βέροιας περίμενα φυσικά στην ουρά περίπου μια ώρα αν και δεν με πείραξε και τόσο, άλλα ποιο πολλή με πείραξε όταν με φώναξε η γιατρός του ΙΚΑ και τις έχω πει ότι θέλω να κάνω εμβόλιο στο παιδί μου μου απάντησε δυστυχώς δεν έχουμε φάρμακα μα είναι δυνατόν ρε παιδιά, το ίδιο μου είπε και η κόρη μου μαμά είναι δυνατόν
ΛΑΙΚΟΥΡΑ
ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ Ν.Δ


2 σχόλια:

Aνεμος είπε...

καμιά φορά θλίβομε καμιά εξοργίζομε γαμμμμμμμμ το κράτος και δυστυχώς την πληρώνουν και τα παιδιά

Ανώνυμος είπε...

Και να ήταν το μόνο;
Δεν το ξέρουμε τι είναι;;;;
Ι δρυμα
Κ οινωνικά
Α νίκανων

Post Bottom Ad

Σελίδες