Το Κράτος δεν μπορεί να βρει τη μαύρη οικονομία και το blog μου μπόρεσε.. - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΜΑΘΙΑΣ-laikoyra.gr ΒΕΡΟΙΑ ΝΑΟΥΣΑ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ-ΛΑΪΚΟΥΡΑ-ΝΕWS f

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΜΑΘΙΑΣ-laikoyra.gr ΒΕΡΟΙΑ ΝΑΟΥΣΑ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ-ΛΑΪΚΟΥΡΑ-ΝΕWS

email:meliomixa@gmail.com Όλα όσα συμβαίνουν στην Ημαθία Τηλέφωνο¨6908469429

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Post Top Ad

}

Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2009

Το Κράτος δεν μπορεί να βρει τη μαύρη οικονομία και το blog μου μπόρεσε..

Το γράψαμε και πιο κάτω είναι απαράδεκτη η κατάσταση εκεί στα καταστήματα στα κινέζικα,όλα είναι ένα μπάχαλο δεν κόβουν ούτε μια απόδειξει αν δεν τους πεις, ότι θέλουμε αποδείξει ,η κοπέλα που ακούγεται τους είπε ότι έχω και μια επιταγή 3 ευρώ από την προηγούμενη φορα και θα ήθελα να μου κάνετε μια μειώσει,η υπάλληλος προσπαθεί να μην πάρει την επιταγή σιγά την επιταγή εδώ που τα λέμε, αλλά είναι μια μειώσει,και στο τέλος αφού κάνει την μειώσει μετά από πιέσεις δεν κόβει και απόδειξε στους πελάτες ....ρωτάμε υπάρχει κάνεις να παει να δει αυτά τα κινέζικα έτσι που δουλεύουν;
ΔΕΙΤΕ ΒΙΝΤΕΟ



1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Εάν ήμουν εγώ θα είχαν οι εφοροι αρπάξη και την βρακα της γιαγιας μου.

Post Bottom Ad

Σελίδες